Saturday, September 6, 2008

to round out the gift...

Good Saturday morning stampers! Just a quick post for you today. Here are the cards and tags that I made to go in the stationary box from yesterday.

The A2 cards probably look familiar as they are basically the same as the cards I made to go in my birthday box in a bag HERE. Yeah...have I ever told you that I like the Bella Rose paper...just a little?!

I really like the 3x3 cards that you can see below. Simple but perfect to attach to a gift for a friend and the little tags...how cute are they? Oh...do you like the new ribbons I got from SU! the other day. It is the ribbon on the little to/from tags. Very pretty! I think these cards and tags really round out the stationary box so well! Todd's mom's birthday is tomorrow but I don't think I got the package out in time...bad DIL I am!

Tomorrow I'll be showing you, what I think is, a very pretty CD holder. I hope you'll be back to see it!

I hope that you all have a super Saturday! We have a fun and full day planned today from a 1st birthday party to some stamping later...yay!

9 comments that make my day!:

Lori Barnett said...

cool stuff! You are such an awesome creator :) wish I could come over and play!

Dani said...

Wow Lorie! These are wonderful! Fabulous job!

Charmaine (CharmWarm) said...

Oh my gosh, just when you think the gift can't get any more fabulous!

Chrissy D said...

This is a beautiful addition to the gift box! TFS!

Kim said...

Gorgeous card Lorie! And those tags are so adorable! How cute is that!!!!!
Hugs~ Kim

Sarah {SCS: Sairabee} said...

Beautiful cards! You really have sold me on that paper, btw. I'm going to have to add it to my next order! I kinda wish I could get it in a wallpaper for an accent wall in my bedroom too. Wouldn't that be cool?!

Courtney said...

Oh both of these are really, really pretty!

Glad Kyler is ok (or should I say K-iiiiii-ler with my southern accent)

And, bad DIL! lol!

Bev said...

Luv it! And I thought you were going to send it to me!! LOL!!!

Great job as always!

Diane said...

Beautiful set Lorie!!!